Friday, January 15, 2010

tangan kaku=frezed hand...=)

asslamualaikum...

hampir 7 bulan aku x buka blog ni... mcm2 berlaku dlm idup aku...suke n duka... tp byk duka aku rase.. knp ianya berlaku? mmmmm aku pun x sure... tp aku yakin, klu kite jauh dri ALLAH, Dia pun akn jauh ngn kita n as a result, hati kite x tenang...

exam lepas memberi seribu kengan buat aku... aku sgt bahagia... hampir seme soalan aku boley jawab(berkat doa tunang aku rase)...byangkanlah, nk masuk exam dia solat hajat, kuar exam dia solat hajat lg, time tgh exam dia bace yasin... aku pun x mampu nk buat semua tu... aku xtau mcmn nk balas semua tu... thanks...

skg ni tgh cuti... aweek.. td tunang aku bru fly balik ke melb, menyambung perjuangan kat sane... sedey tu ade la jgk... tp da biase da..hahhahahahha

cuti ni aku nk spend byk mase kat umah, try to spend time with family... n rase jgk nk tolong2 kat kedai mama...

skg ni ade masalah ngn umah sewa..xtau ag nk settle cmn.. nmpak gaya kene seat toghter la nt, settle btol2... pasal tu, hbes lari bajet aku tmbh plak kene sman ari tu, tula sap suruh drive laju2.. padan muka dayat!hahaha haish, cmn nk kawen ni...hehe.. xpe, jgn berputus asa dgn rezki ALLAH...

emmmm, aku ingt nt nk jual brooch... nmpk cm ade potensi... bdk stdy group aku akan jd agent nt...hahhahahaha...

No comments:

Post a Comment